AZI AM PROMIS CĂ NE OCUPĂM DE CULTURĂ…

Și o vom face, fie și în varianta sa extremă: Anticultura.
Adrian Cioflâncă desfășoară o acțiune-sub-acoperirea altor subalterni de-ai lui Michael Shafir, a căror țintă este savantul de origine română Eugenio (Eugen) Coșeriu, un monstru sacru al lingvisticii mondiale care stă alături de alte figuri românești exemplare precum psiholingvista Tatiana Slama-Cazacu.
Pe care îl acuză, cu documente din arhiva Securității, bașca olografe, de blenoragie legionară de studenție (cf. mai jos).
L-am urmărit pe Coșeriu la o conferință ținută în 1996 la Universitatea Toulouse le Mirail (Toulouse II), și putem să spunem că era un savant fascinant, cu gândire limpede, discurs economic, precis, convingător.
Prin urmare, Cioflâncă, prietene, hai să-ți spunem un secret: știam pentru ce ai fost trimis secretar de Stat la CNSAS de anticomunistul Băsescu (oficial de PDL), la cererea decoratului național Radu Ioanid, dar „expertisme de-astea „pompierpiromane de-ale d-tale nu s-ar putea petrece, la un asemenea nivel, nici în Germania cea culpabilizată de (cu) trecutu-i nazist, nici în SUA cea culpabilizatoare (și) a Statelor din Estul Europei, nici măcar în Franța cea plină de legi memoriale – ca să avem câteva repere certe de democrație, altele decât cele furnizate de flașneta Al. Florian.
Ci numai în colhozul nostru național, în care Ioanid este caraliu-șef, Shafir căprar-de-jurnă, iar voi, restul, care plotoneri, care brigadéri „reeducați.
În alte părți din lumea civilizată ai fi terminat intelectual! Ai înțeles? Ter-mi-nat!
Am înțeles și de ce procedezi prin interpuși, căci decăderea pe care o afișezi este maximă: de la profanator-de-cadavre, la jefuitor-de-morminte. Morții nu se mai pot apăra!
Or se știe: în jos nu există limite, așa că dă-i bătaie...

P.S. 1: Pentru cei care-și mai fac iluzii că ceea ce am spus mai sus este o alegorie, iată și rezoluția domcolonelului Shafir, pe care o reproducem nu din masochism:

Se pare ca a fost un lingvist genial. Asa mi se spune de amici care nu pot fi suspectati (din contra) de simpatii legionare. Pe mine m-a criticat la o conferinta in Franta cand am mentionat simpatiile legionare ale lui Eliade. Se pare ca se simtea cu musca pe…limba.

P.S. 2: Aceasta este o operațiune sofisticată, semn că Ioanid și-a făcut, în sfârșit, apariția. Chiar ne era dor de el, căci de-acum nu mai vorbim despre gloabe, ci de „meseriași ai manipulării și dezinformării, care selectează, taie, decupează livrează înțelegeri asupra documentelor istorice exact în maniera Securității.
Or cu „holocaustiștii este la fel ca în cazul securiștilor: să nu-i crezi mai ales când spun adevărul!

P.S. 3: Fotografiile din fereastră sunt primite via Lucian Năstasă Kovacs, de la care am scos „audiența specifică, vorba lemnvorbei de Facebook. Mi s-a deschis deci un canal neoficial de comunicare cu „holocaustiștii, ba chiar la cel mai înalt nivel local: Shafir. Prin urmare, sunt tratat ca în „războiul secret.
În fine, am înțeles că se dorea să fac exact ceea ce fac aici. Prin urmare, se poate raporta mai departe de executare, de succesul operațiunii...

„Canalul (1)
„Canalul (2)

București, 6 septembrie 2015.